    From: "PatronX.pl" <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto dla starszej osoby
    Date: Tue, 25 Dec 2012 18:29:48 +0100

    > Proszę o poradę jakie konto wybrać dla osoby starszej która jest w tym
    > momencie w domu opieki.
    > Chodzi o przelew renty na to konto - wcześniej nie było potrzebne bo
    > listonosz przynosił kasę.
    >
    > Mam następujące wymagania:
    > - założenie konta zdalne - najlepiej jak przyślą papiery do wypełnienia, a
    > my im odeślemy podpisane
    > (nie chcę kuriera który mi wisi nad głową)
    > - konto najlepiej bezpłatne
    > - żadne karty nie potrzebne, programy oszczędnościowe itp.
    > - przelew najlepiej 1 darmowy w miesiącu/ darmowa wypłata z okienka
> [...]

    Konto Nestor:
    0 zł za opłacenie rachunków na każdej Poczcie i w placówkach Banku,
    otwarcie konta 0 zł,
    prowadzenie konta 0 zł,
    możesz bezpłatnie korzystać z konta przez internet, np. sprawdzać stan
    środków, zlecać bezpłatnie przelewy,
    możesz bezpłatnie realizować przelewy za pośrednictwem telefonicznego
    serwisu automatycznego (IVR),
    możesz bezpłatnie definiować i realizować zlecenia stałe za pośrednictwem
    Pocztowy24,
    możesz bezpłatnie 2 razy w miesiącu wypłacić gotówkę we wszystkich
    bankomatach w kraju i za granicą, a także w Urzędach Pocztowych,
    w razie potrzeby możesz zamówić dostarczenie przez listonosza gotówki do
    domu.

    http://patbank.pl/pocztowy/konta-nestor-index.html