  • Data: 2018-02-18 16:36:37
    Temat: Re: Konto albo karta z ubezpieczeniem medycznym
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-18 o 16:28, Pete pisze:

    > Sp... z osobistymi inwektywami.

    Skoro zaczynasz używać argumentu z własnej nieporadności, to muszę się
    do niego odnieść.

    > Wybrałem. I jak potrzebowałem z niej skorzystać raz na kilka lat, to
    > termin za tydzień.
    > Do jakiegokolwiek lekarza. Albo alternatywa - niech pan przyjdzie i
    > czeka na 'okienko'

    Zatem wcinasz się do dyskusji, kiedy nie jesteś w ogóle osobą
    zainteresowaną tematem - za 5zł/miesiąc, czyli powiedzmy 180zł na 3 lata
    - to możesz w tej cenie pójść sobie do prywatnego lekarza i nie szukać
    ubezpieczenia.

    > Ja też żyłem z takim przeświadczeniem. Aż zachorowałem tak, że naprawdę
    > potrzebowałem lekarza.

    Już napisałem co trzeba zrobić.

    > Też, oprócz przychodni NFZ miałem umowę z jakąś ogólnopolską siecią. U
    > nich było o tyle lepiej, że pierwszy termin był za 3 dni.

    Widzisz. Bylejakie ubezpieczenie prywatne też nie jest rozwiązaniem.

    > Złota myśl. Zapodaj jeszcze kilka równie błyskotliwych.

    Szkoda rzucać perły przed wieprze.

    --
    Liwiusz