  • Data: 2007-09-19 10:34:45
    Temat: Re: Kontakt zainicjowany przez bank
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Jońca"
    > tego się nie dowiemy :)
    > natomiast na przyszłość może być sensowne:
    > http://groups.google.com/groups?q=hobby+mbank&hl=en&
    num=100&sourceid=mozilla-search&start=0

    > Wtedy bank może się przed tobą też "uwierzytelnić" :)

    przeciez tam pisales że pole "hobby" nie jest jednak do
    uwierzytelnienia przedstawiciela banku
    tylko dodatkowego sprawdzenia klienta
    Jak ja w inteligo oprotestowalem dzwonienie z zastrzezonego telefonu i
    wypytywanie mnie
    o szczegóły konta to zadzwonili z normalnego
    *** blad ***