  • From: "jonasz" <j...@p...na.grupe.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konta firmowe, ktory bank ?
    Date: Wed, 12 Dec 2007 18:49:32 +0100

    jos wrote:

    > Patron .. dzieki za link, Jonasz dzieki za konkrety, przychody firmy to
    > klika mln pln rocznie, obroty na rachunku , mniej wiecej x 2, obrot
    > gotowkowy niestety jest stad tez koniecznosc oddzialow.

    No to do niedawna polecilbym BPH, ale teraz :-)

    > Obecnie mam konto w Pekao SA, i w sumie jestem zadowolony, moze poroma
    > szczegolami jak np przelew w GBP do Szwecji szedl ponad tydzien :( a do
    > tego podliczylem koszty obslugi i troche mnie to zirytowalo.

    To dziwne, normalnie przelew zagraniczny idzie dokladnie dwa dni (poza
    Rosja). Wiekszosc bankow umozliwia przyspieszenie daty waluty do +1, lub
    nawet umozliwia wypuszczenie przelewu w tym samym dniu (ale za dodatkowa
    oplata, zwykle 10-50 pln). Zorientuj sie tez czy koszty banku zagranicznego
    sa rozliczane ryczaltem - czesto jest to wygodniejsze.

    Podpowiem, ze sprzedawcy w bankach maja plany premiowe uzaleznione od ilosci
    otwartych rachunkow, a teraz zbliza sie koniec roku :-)