    From: otrov <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kolejny bilion USD od podatnika
    Date: Sun, 04 Jan 2009 21:52:04 +0100
    Sender: o...@i...eranet.pl

    ViRuS pisze:
    > Problem nie w tym ze Owsiak pomaga komus, tylko w tym, że pieniadze
    > Owsiaka sa juz niejako czescia budzetu służby zdrowia i
    > ekstra-podatkiem. Tyle ile Owsiak użebra, tyle mniej podatków z budżetu
    > przeznacza sie na te cele na ktore on zbiera.

    Problemem jest brak globalnego rozwiązania, które spowodowałoby, żeby
    takie akcje nie były po prostu potrzebne, bo te wszystkie urządzenia
    byłyby by w szpitalach zakupione za pieniądze zabierane nam w ramach
    podatków.

    Pieniądze na ten sprzęt są i to niemałe, potrzebny jest tylko ktoś z
    jajami ze stali kto zapanuje nad tym burdelem zwanym budżetem
    ministerstwa zdrowia.. I tutaj rację ma Dieter, że łatwiej zorganizować
    zbiórkę i kupić sprzęt niż zapanować nad budżetem 1000 razy większym.
    Efekt skali.

    Z kolei nie da się przecenić faktu znajdowania się odpowiedniego sprzętu
    na miejscu w przypadku choroby własnego dziecka. I to zrozumie każdy kto
    ma dzieci.

    Ja wrzucę parę groszy do puszki. Bo wolę żeby ten sprzęt znalazł się
    szybciej tam gdzie go potrzeba zanim w końcu zjawi się ten bohater ze
    stalowymi jajami.

    o.