  • Data: 2006-05-11 07:08:16
    Temat: Re: Klientce BPH zniknęło z konta pół miliona złotych
    Od: "Seba" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale z zacytowanego przez Ciebie fragmentu wcale nie wynika, by to był
    > "ktoś" nieznany bankowi. Fakt, że nie podali kto, ale nie wyklucza to
    > tego, że bank już wie kto to mógł zrobić. Mieli nazwisko i imię podać?

    jesli wiadomo kto, to dalczego tyle czasu trwa to wszystko i dlaczego nie
    uznano klientki ukradzioną kwotą ??

    > Poza tym nie ma co akurat "wieszać psów" na banku. Czynnik ludzki
    > zawsze jest w takich sytuacjach najsłabszym ogniwem. Nie wiem, czy
    > istnieje na świecie bank, z którego nie dało by się wyprowadzić
    > gotówki z konta klienta w wyniku zmowy kilku pracowników. Oczywiście
    > zostaną później ustaleni. No ale do wyprowadzenia gotówki dojdzie. W
    > każdym banku przecież istnieje możliwość zmiany danych właściciela
    > konta.

    oczywiście, i w kazdym banku powinno byc wiadomo kto to zrobil - a potem juz
    tylko chwila do ustalenia wszystkich sprawcow. A jesli wiadomo ze to
    pracownicy, to natychmiast oddaje sie kase klientowi