  • Data: 2004-01-06 22:08:16
    Temat: Re: Kiosk mbanku - bankomat depozytowy
    Od: "jn" <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:btfar7$83h$1@inews.gazeta.pl...

    > Pewnie, że ciekawe - w takim razie netu w Euro szybko nie będzie. A bez
    > netu, to ja banku nie uważam ;-)))

    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    i masz rację.
    ale kawka w LB lichutka, choć express dość drogi (widziałem takie w Media M)
    a kończąc temat EB, to wg mnie jest teraz bank jedynie dla tych co w 15
    minut potrzebują kasy i tych co mają jej dużo i dostaną 5.25 % rocznie - to
    chyba jest coś ? Inni nie mają tam czego szukać ! I może panu M
    Łukasiewiczowi o to teraz chodzi ? Obsługa rachunku Stoczni Gdańskiej (jeśli
    ona jeszcze jest) daje splendoru ale chyba przynosi straty (jak i stocznia
    zresztą :))

    pozdraw
    jn