  • Data: 2004-01-06 21:51:06
    Temat: Re: Kiosk mbanku - bankomat depozytowy
    Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > A widziales w ofercie Multibanku bankomaty depozytowe?

    Tak po prawdzie to w ofercie nie widziałem, bo dla mnie jest nieciekawa ;)
    Kiedyś wypłacając z ich bankomatu, widziałem jakieś ustrojstwa obok stojące -
    teraz z okazji tego wątku przyszło mi na myśl: czy aby jedno z nich nie jest
    wpłatomatem...

    Jak widzę - z tonu Twojej odpowiedzi - moja radość (nadzieja?) była krótka ;(

    Pzdr.,
    zd9