    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
    Date: Fri, 06 Apr 2012 11:45:09 +0200

    XXL wrote:

    > Skoro nie zrobiliście wraz z forumowymi ultraliberałami kompletnie nic,
    > żeby utworzyć nowa partię liberalną to kto ma zlikwidować ZUS i wprowadzić
    > emerytury rodzinne oraz zbudować w Polsce drugi Singapur ?

    A po co to robić? Kto tego chce? Ty tego chcesz? Ja wielokrotnie tu pisałem,
    że najbardziej mi odpowiada taki stan jaki wybierze aktywna większość. Umiem
    się dostosować. Tobie coś nie pasuje to weź się do roboty i nie szukaj
    jeleni, którzy będą robić za Ciebie.
    Myli Ci się mój pogląd na emerytury z moim zamiarem zmiany istniejącego
    stanu. Jakakolwiek zmiana sytemu emerytalnego teraz, to dla mnie duży
    kłopot. Bardzo liczę na państwową emeryturę, dotowane leki i darmową służbę
    zdrowia. Umiem o siebie zadbać i jak brakuje lekarzowi to błyskawicznie
    umiem zamienić państwowe na prywatne pod stołem.
    To że emerytura państwowa zabija dzietność to pokazałem tu na liczbach. Nie
    zmienia to faktu, że sam tych wyliczeń skorzystałem i mam tylko jedno
    dziecko. Przez przypadek jak 80% poczęć w Polsce. Liczę na socjalistyczną
    większość w Polsce. Do swojej śmierci się nie zawiodę.