  • Data: 2004-01-09 07:56:07
    Temat: Re: Kasy w salonach IDEA - co za kolejki....
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " kuba" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:btkdkq$3ge$1@inews.gazeta.pl...
    > Jedynie rachunek za komorke Idei place w kasie salonu ze wzgledu na
    mozliwosc
    > platnoscia karta kredytowa.

    ja rozumiem, że może się temu dziwić osoba, która nie zajmuje niepotrzebnie
    kolejki ....
    ale ktoś kto sam stoi w kolejce i narzeka, że inni też stoją to chyba lekka
    przesada :)))

    może kolega jednak pomyśli nad kredytem odnawialnym i poleceniem zapłaty ?
    to będzie tańsze rozwiązanie niż karta i stanie w kolejce - no i wtedy już
    można uczciwie narzekać na "staczy kolejkowych"

    ja na przykład zawsze dziwię się młodym ludziom płacącym rachunki na poczcie
    :) rozumiem starszych, którzy nie potrafią się przestawić
    ale młodzi, którzy płacą za tpsa, komórki i internet na poczcie zostawiając
    za każdy rachunek 3,50 to już przesada - a ja, musząc odebrać list polecony
    stoję i oddycham zanieczyszczonym powietrzem :)

    --
    pozdrawiam
    plusz