  • Data: 2004-03-11 14:17:13
    Temat: Re: Kasa mieszkaniowa - Co po zakonczeniu oszczedzania?
    Od: "Marcin" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karolew <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Mysle, ze nic nie stoi na przeszkodzie aby zadac pytanie w US. Ponadto Izby
    > Skarbowe publikuja odpowiedzi - moze tam cos znajdziesz, np. tu:
    > http://www.izbaskarbowa.lodz.pl/index.php?page=know

    Niezla strona! Dzieki za link! Widac niektore US staraja sie i odostepniaja
    ciekawe informacje...

    Teraz probuje znalezc odpowiedz na ponizsze pytania (poki co z marnym skutkiem):
    - czy jako rok, w ktorym moge wydawac kase z Kasy, liczy sie data, w ktorej
    wygasla umowa z KM, czy data, w ktorej otrzymalem z KM srodki?
    - czy gdy konczy mi sie umowa w pazdzierniku 2004, to moge wplynac tak na KM,
    aby wyplacila mi srodki dopiero na poczatku 2005 roku? (bo rzeczywiscie - nie
    daj boze - dostac je np. miedzy Bozym Narodzeniem a Sylwestrem ;-)) no chyba,
    - czy nawet jesli umowa wygasnie w pazdzierniku 2004, a ja nie rusze tych
    srodkow do roku 2005, to bede mogl przeznaczyc te pieniadze na wydatki w roku
    2005? Czy bezpieczniej jest jednak przedluzyc umowe do stycznia 2005 roku i
    wplacic jeszcze jakies trzy minimalne raty?

    Rzeczywiscie temat nie jest taki oczywisty, a jestem zielony - choc dzieki tej
    liscie, a przede wszystkim dzieki _Karolewowi_ - wiem juz znacznie wiecej!

    Pozdrawiam,
    Marcin