    From: "Marcin" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kasa mieszkaniowa - Co po zakonczeniu oszczedzania?
    Date: Wed, 10 Mar 2004 16:00:43 +0000 (UTC)

    > Nie daj Boze zeby ci wyplacili pod koniec roku! Pamietaj, ze to co
    > wybierzesz z kasy musisz wydac do konca roku w ktorym wybrales.
    > Najlepiej przedluz umowe do stycznia.

    Dzieki za informacje! Tego nie wiedzialem! Czyli Urzad Skarbowy moglby
    przyczepic sie, ze faktury sa z roku 2005, a pieniadze wyplacilem z Kasy w
    2004... A czy liczy sie miesiac, tzn. co by sie stalo, gdybym teraz juz
    zbieral rozne faktury, a pozniej przedstawil je jako wydatki srodkow
    odlozonych w Kasie Mieszkaniowej (czyli pieniadze wydane zanim wyplacilem je z
    KM) - czy wowczas tez bylby problem?

    > Bank prowadzacy Kase ma obowiazek informowania US, ze wyplaciles. Poza tym
    > przeciez odliczasz wplaty w PIT, wiec najpozniej po roku zauwaza ze
    > przestales odliczac - a wiec skonczyles oszczedzac.

    Dzieki! Teraz juz wiecej rozumiem. Spodziewac sie nalezy, ze US zainteresuje
    sie tymi srodkami. Teraz bardzo wazne jest dla mnie pytanie zadane powyzej,
    czyli czy srodki wyplacone z KM moge tylko wydawac w przedziale czasu: od dnia
    ich wyplacenia do konca danego roku, czy tez moga one byc wydawane przez caly
    ten rok kalendarzowy? (zakladajac, ze mam inne oszczednosci, ktore wydalbym na
    cele mieszkaniowe zanim wyplace wszystko z KM).