    From: yayco <y...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty kretytowe z ubezpieczeniem podróżnym
    Date: Wed, 28 Mar 2007 16:39:36 +0200

    Zegar systemowy wskazywał 2007-03-28 16:30, kiedy zenek zenkosk
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > Jest nowy bank Toyota.Do karty Gold daja ubezpieczenie assistance w podróży za
    > granica.Trzeba jednak zaplacic za ta podróż tą kartą

    Dziękuję, ale nie idzie mi o assistance a prawdziwe ubezpieczenia: NNW i
    OC (ale nie samochodowe) koszta leczenia, transport w razie choroby
    ubezpieczenie bagażu i inne takie.
    Ponadto moja żona jeździ Toyotą i jestem dość sceptyczny względem tej
    marki ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****