eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarty Kredytowe - wysyłka wyciągów i kart na skrytki pocztowe › Re: Karty Kredytowe - wysyłka wyciągów i kart na skrytki pocztowe
  • Data: 2004-02-29 10:10:10
    Temat: Re: Karty Kredytowe - wysyłka wyciągów i kart na skrytki pocztowe
    Od: vpw <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Feb 2004 10:16:10 +0100, Artur Czeczko wrote:

    > Użytkownik "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > niż
    > trochę
    > do
    >
    > Co Wy tu się tak masowo przyznajecie do łamania prawa?
    > Koleżanka jakiś czas temu miała z tego powodu bardzo nieprzyjemne
    > przejścia - zadzwoniła na policję z zupełnie inną sprawą, a policja
    > przyczepiła się braku zameldowania.

    A dlaczego lamala prawo. Ja mialem w swoim zyciu dwie sytuacje. Sprzedalem
    mieszkanie i w tym czasie pracowalem bardzo czesto wyjezdzajac, wiec nigdy
    nie siedzialem wiecej niz 7-14 dni w jednym miejscu. Nie mialem gdzie sie
    zameldowac i bylem bezdomny.

    W drugiej sytuacji, wciaz nie mialem gdzie mieszkac, bo budowalem dom i
    mieszkalem w domku letniskowym pilnujac nie wykonczonego domu. W domu nie
    moglem sie zameldowac, bo w budynku w budowie mieszkac nie wolno. I coz -
    lamalem prawo? Czy osoby bezdomne lamia prawo? IMO po dwakroc nie.

    Co wazniejsze, zarowno US jak i Urzad Meldunkowy w gminie uznali moje
    wyjasnienia za wystarczajace - a raczej nie byli w stanie podac mi innego
    sposobu na zmiane mojego statusu. Proponowali np. niech sie pan zamelduje u
    rodzicow - ale dlaczego jesli ja tam nie mieszkalem?

    A co ma zrobic czlowiek, ktory ma 2-3 domy/mieszkania. Mieszka sobie
    spokojnie na wsi a raz na tydzien wpada do miasta. Czy jesli zamelduje sie
    na wsi, a spedzi wiecej czasu w miescie to lamie prawo.

    vpw