  • Data: 2008-04-04 11:46:32
    Temat: Re: Karta zblizeniowa PayPass - testuję
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO> szukaj wiadomości tego autora

    > A sa przenosne czytniki tych kart? Juz mam w oczach zlodzieja
    > kasujacego w tramwaju od wspolpasazerow po 50 zl...
    >
    > MJ

    1. na razie mało kto wie, że takie karty istnieją
    2. użytkowników ww. jest w Polsce raczej niewielu (a zwykłych kart miliony)
    3. jak technologia stanie się popularniejsza to być może pojawi się opcja
    okradania posiadaczy takich kart w tramwaju, ale raczej również pojawią się
    zabezpieczenia...jakie i kiedy nie wiem