  • Data: 2008-04-04 15:41:22
    Temat: Re: Karta zblizeniowa PayPass - testuję
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Kwi, 17:17, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Problem jest caly czas ten sam co m.in. z przelewami itd - czytnik nie
    > wyplaca gotowki, a tu nawet nie mozna wyciagac pieniedzy z bankomatu.

    Znajda sie "uslugi" na przez ktorych konto przejda takie elektroniczne
    pieniadze.i terminal "slupa" polaczy sei "okresowo" przekazujac
    zbiorczo pobrane niepostrzezenie transakcje bezstykowe.do centrum
    autoryzacyjnego.
    Byc moze takie pobrane platnosci ktos przesle zdalnie do innego kraju,
    gdzie zalozono fikcyjna firme i podlaczono terminal?

    Pomyslowosc ludzka nie zna granic.
    Tak jak zakladano (byc moze jeszcze to sie zdaza) numer 0700 ,
    nastepnie wynajmowano mieszkanie z telefonem i dzwoniono z niego wciaz
    na ten numer - nastepnie z tpsy odbierano procent od lacznej oplaty
    za polaczenia i znikano, zostawiajac wlasciciela z rachunkiem na -
    dziesiat tysiecy do splacenia..
    Wpadlbys na pomysl, ze na 0-700 mozna zarobic bezposrednio pieniadze
    dzwoniac z cudzego aparatu, bez liczenia na jakies wygrane a po prostu
    wynajmujac taki numer?