    From: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta płatnicza do zakupów w internecie
    Date: Wed, 28 Feb 2007 21:50:21 +0100

    RobertS wrote:

    > mam i debetowke i kredytowki, do placenia w necie (i w zasadzie
    > gdziekolwiek) uzywam kk, jeszcze mi sie nie zdarzylo, aby byl za to
    > karany np. wyzsza cena lub prowizja, jest wrecz przeciwnie zdarza sie,
    > ze korzystajac z kart okreslonych bankow dostaje dodatkowy rabat
    > (polskie sklepy)

    Dzisiaj kupowałem bilet dwóm kolegą (kierunek województwo londyńskie) na
    ryanair.com jakoś, że lecą z Poznania to tak jakby płacił visa electron
    to cena biletu się nie zmienia a jako, że ja płaciłem kartą visa
    (citi-bp) to doliczyło po 10,70 zł od osoby o ile dobrze pamiętam :/
    dlaczego tak jest nie mam zielonego pojęcia. Kiedyś się coś linie
    tłumaczyły, że to opłata za zabezpieczenie transakcji jak się do nich
    komisja czy inny organ UE doczepiła. Tylko dlaczego ta opłata jest różna
    dla różnych kart albo nie ma jej wcale dla visa electron to cholera wie.
    Ostatnio kupowałem bilet koleżance na easyjet to było jeszcze lepiej bo
    chyba dorzucić musiała 7,5 euro :/

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski