  • Data: 2005-07-27 21:07:20
    Temat: Re: Karta kredytowa pod zastaw lokaty
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 Jul 2005 20:58:22 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Gonzales <g...@g...pl>
    napisała:
    > Witam!
    >
    > Mam problem. Jakieś 10 lat temu miałem duże przejścia z kredytem w Pekao SA
    [...]
    > nie ma, tylko w jakimś właśnie systemie międzybankowym). Powiedziałmi też,
    Eee, w MIG BR dane są trzymane, ZTCW 2 lata od spłaty zobowiązania, więc
    coś jest dość podejrzanego.
    Po drugie. Nie mam na podorędziu, ale jeśli wpisano Cię tam bez Twojej
    zgody, to masz prawo żądać wykreślenia z tej bazy.

    > żeby wziąć jakiś kredyt czy kartę kredytową i regularnie go spłacać, a
    > informacja o tym pojawi się i nie będzie problemu. Tyle, że najpierw trzeba
    > taki kredyt dostać.

    > Stąd pytanie: gdzie mógłbym dostać kartę kredytową bez problemu pod zastaw
    > lokaty?
    BPH (40% salda lokaty ? - ktoś potwierdzi ?), multibank (lokata na 110
    %limitu)
    > Za wszelkie informacje będę wdzięczny.
    A tak poza tym, to tobie jest potrzebna karta *wypukła* a nie kredytowa.
    (Chyba)

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    People who make no mistakes do not usually make anything.