    From: "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa - co polecacie?
    Date: Wed, 8 May 2002 18:14:20 +0200

    > Póki co nie biore się do roboty tylko studiuję 2 kierunki w tym finanse i
    > bankowosc na SGH. Zrozumcie mnie dobrze - nie mam szmalu na utrzymywanie
    > konta w banku bo to przecież kosztuje. Gdyby było bezpłatnie to a i
    owszem.

    Witam,
    Ciekawe jak długo studiujesz?
    Skoro liczy się każda złotówka, czemu nie założysz konta w banku
    internetowym np mBanku z darmową Visą Electron.
    Można zorganizować przelew stypendium przelewem.
    A tracisz codziennie na tym, że pieniądze są nieoprocentowane.
    O ile pamiętam, nazywa się to Opportunity Cost, czyli koszt utraconych
    korzyści i niezbyt chwalebnie świadczy o inteligencji studenta finansów.
    A wcześniejszy post też nie najlepiej prezentuje Twoją kulturę.
    Może jednak zamiast rzucać inwektywy lepiej przestudiować ofertę banków?
    Pozdrawiam
    Zbyszek