  • Data: 2004-06-08 19:59:13
    Temat: Re: Karta KK Citi
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Maciejewski wrote:
    > Mija rok a citi nalicza mi standardowe 75 PLN. Pracownik puscil mnie
    > kantem, czy centrala citi ma w tylku jego ustalenia ??

    Pracownik najwyraźniej niedokładnie wytłumaczył, ja się dopytałem
    i wziąłem kartę złotą za 20 zł, a teraz zrezgnowałem dowiedziawszy się,
    że na następny rok opłata 290zł. Ale na wieść o rezygnacji dostałem
    jeszcze propozycję obniżonej opłaty do 140zł - tak więc po prostu
    zrezygnuj, jest duża szansa, że Ci zaproponują obniżkę.

    > dzwonilem do nich i upieraja sie ze promocja byla na rok

    Bo tak było.

    > bedzie sie ze mna kantaktowal ktos w ciagu 2 dni
    > jak z nim rozmawic ????
    Jak wyżej

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-