  • Data: 2005-03-13 15:10:10
    Temat: Re: Karta Alpejska - nowość w ofercie Banku BPH
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ... rzucaniu kłód pod nogi tym, którzy przypadkiem próbują wdepnąć w to
    hahaha.
    > Wystąp o kartę z limitem ok. 60% miesięcznych wpływów na konto, a każą Ci
    donieść pisemne zaświadczenie z zakładu pracy o
    > zarobkach ;-)))

    To właśnie jeden z błędów systemu, iż inne banki tak nie robią. Wystarczą
    potem 2 konta z darmowymi przelewami i tak sobie przelewam te same 500zł z
    jednego na drugi rachunek, po czym po pewnym czasie wpływ wychodzi mi 5000zł
    i dostaję w obu kredyty w koncie tudzież KK z limitem 2x wpływ :-)
    Oczywiście nadal pozostając bezrobotnym...