  • Data: 2005-03-13 18:02:13
    Temat: Re: Karta Alpejska - nowość w ofercie Banku BPH
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 13 Mar 2005 16:00:37 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>
    napisała:
    [...]
    > Naprawdę sądzisz, że analityk nie przegląda pobierznie jak korzystasz z konta ?
    _pobieżnie_
    > Uwierz mi, że przeglądają - przynajmniej w takim MultiBanku..

    W Multibanku powiadasz....
    Było tak. Z okazji ostatniej promocji testowo złożyłem wniosek o kredyt.
    Zadzwonił miły pan i stwierdził, że niestety za mały osad na koncie. Na
    moje przytomne pytanie, czy oceniaja osad na Multikoncie czy na RO też,
    pan stwierdził, ze jeszcze się skontaktuje z Analitykami.
    W drugim telefonie faktycznie już wiedzieli wszystko o moim koncie.
    Nawet zaniepokoiło ich, ze co miesiąc jest wypływ z tytułu "Rata
    kredytu mieszkaniowego" :-)

    Więc raczej byłbym skłonny przypuszczać, ze jest mają jakieś proste
    warunki, które albo spełnisz albo nie, a dopiero w wyjątkowych
    przypadkach trzepią konto.

    KJ

    GNU is Not Unix