    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK ze zwrotem części wydanej kwoty
    Date: Sun, 22 Aug 2010 13:20:51 +0200

    "Sierp" <s...@n...netgrr> wrote in message
    news:i4qpbb$bg1$1@ochlapek.sierp.net...
    > Czy jest teraz na rynku jakaś KK z tzw moneyback, czyli zwrotem np. 1%
    > wydanej nią kwoty na zakupy?
    > Jeżeli nie ma - może jakaś inna KK z fajnym programem powiązanym z
    > wydatkami?
    > Do końca roku będę remontował mieszkanie, więc szykują się spore wydatki -
    > warto by coś przy tej okazji zaoszczędzić, a KK i tak jest mi potrzebna na
    > wakacje :-)
    >
    > Sierp

    Alior, standardowy zwrot obecnie dla nowych KK-0.5%, moze byc 1%, ale
    placisz ubezpieczenie, chyba ok. 0.3% od zadluzenie, czyli jezeli nie
    pobierasz gotowki KK, to wtedy mialbys zwrot ok.0.7%. Musisz tez wydac
    rocznie min. 15tys. bezgotowkowo, zeby KK silver byla bezplatna i robic co
    najmniej 4-transakcje miesiecznie, zeby dodatkowo nie placic co miesiac za
    obsluge karty. Troche jest tych warunkow, ale jak bedziesz je spelnial to
    mozesz brac te karte z odpowiednim limitem, kalkulator do reki i oszacuj
    sobie, czy cala zabawa z KK ma dla ciebie sens.
    Jezeli, nie bedziesz wyrabial obrotow rocznych, to pewnie korzystniej
    wypadna dla ciebie oferty bankow dajacych KK praktycznie za darmo, chociaz
    nie dostaniesz cashback'u.