eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK -> wyciag nie doszedl -> zadluzenie nie splacone w terminie › Re: KK -> wyciag nie doszedl -> zadluzenie nie splacone w terminie
  • Data: 2005-09-21 11:18:29
    Temat: Re: KK -> wyciag nie doszedl -> zadluzenie nie splacone w terminie
    Od: Krzysztof <k...@e...strefa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Sep 2005 12:32:52 +0200, Glenn <g...@b...pl> napisał:

    > Szanse są marne, ale reklamację możesz złożyć - opisz sytuację, powołaj
    > się
    > na długą i nienaganną dotychczasową współpracę i poproś o anulowanie
    > opłaty
    > ze względu na "dobro klienta" :-) Pewnie nie pomoże, ale może? Jak nie
    > spróbujesz to się nie dowiesz :-)

    Miałem podobną sytuację z tą tylko różnicą, że do mie nie przychodzą
    wyciągi w formie papierowej tylko wysyłany jest mail, że jest możliwość
    pobrania wyciągu bezpośrednio ze strony citibanku.
    Uciekł mi termin płatności a gdy na następnym wyciągu zobaczyłem doliczoną
    karę za nieterminową płatność, zaraz zadzwoniłem do banku.
    Na szczęscie nie było problemu i reklamacja została uwzględniona.
    Swoją drogą nalepiej zapytać bank jaki ma dowód na to, że wyciąg został do
    Ciebie wysłany.
    Opowieści niezwykłe wszystkich konsultantów bankowych zawsze nastawione są
    na obronę interesu banku bez względu na zaistniałą sytuację.
    Na szczęście liczy się dowód, bo gdy go nie ma to dalsza dyskusja jest
    bezprzedmiotowa.
    Życzę powodzenia na drodze dochodzenia swoich praw.
    3maj się

    rzysztof Szm.

    Mów tylko wtedy, gdy cię zapytają, ale żyj tak, aby cię pytano.