    From: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK w mBanku
    Date: Wed, 11 May 2005 13:07:25 +0200
    Sender: d...@o...pl@195.205.254.66

    Dnia Wed, 11 May 2005 12:27:45 +0200, HarryZimm napisał(a):

    > Dzwoniłem a mlinie, ale niczego konkretnego się nie dowiedziałem. Chciałbym
    > zapłacić 28zł i nie spodziewać się żadnych ukrytych opłat itp...Z góry

    jesli nie chcesz nic wiecej placic przy skladaniu wniosku musisz ODZNACZYC
    ubezpieczenie "Gwarancja splaty kredytu". Dla karty VEE (czyli tej za 28
    zl) jest jeszcze PLATNE ubezpiecznie "pakiet bezpieczna karta". wg
    regulaminu(http://www.mbank.com.pl/download/pdf/paki
    et_bezpieczna_karta.pdf)
    nie jest ono obowiazkowe, ale tez pewnie gdzies jest zaznaczone jako
    wartosc domyslna i trzeba je odznaczyc.

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl