    From: Jarek Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK - na czym bank zarabia?
    Date: Tue, 27 Aug 2002 10:31:48 +0200

    Użytkownik j...@o...pl napisał:
    > Wiem ze kredyty to cholerstwo, ktorego lepiej unikac, ale zrobilem
    > prosty zabieg: skoro dzieki "darmowemu kredytowi" na karcie zostaly

    "Darmowy kredyt" to masz TYLKO przy transakcjach BEZGOTÓWKOWYCH.
    Jak wypłacisz w bankomacie gotowiznę to nie dość, że skasują prowizję (np.7 zł w
    RB) to jeszcze odsetki są naliczane OD RAZU (np. 30% RB)

    > Jak bankowi to sie oplaca?
    Opłata za kartę (standardowa nie promocyjna) to np. 85 zł rocznie (RB).
    Do tego dochodzą prowizje banku od transakcji bezgotówkowych, odsetki od kredytu
    na karcie (30%), kary za przekroczenie terminu spłaty (50 zł), 0% odsetek w
    przypadku nadpłaty. Wystarczy, że przelew nie z Twojej winy spóźni się o jeden
    dzień, płacisz karę.

    Uwierz mi, że żaden dobry bank nie dopłaca do swoich KK :-)

    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >