    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK mBank - niecne praktyki + moje boje bankowe
    Date: Sat, 06 Oct 2007 22:01:19 +0200

    krzysztofsf napisał(a):
    > Jak dotad, to przy kartach zapasowych sa to tylko niewygody.

    Jeszcze nie wybralem, ktore karte stana sie tymi glownymi.

    > Przy czyszczeniu stanu, wypadaloby sprawdzic na koniec bik - czy
    > powycinali KK, ktorych juz nie masz.

    No to jest oczywiste. Sprawdze jakis czas po tym, gdy wysle ostatnie
    wypowiedzenie.

    > Dla mnie w KK mBanku interesujace jest tylko to, ze mozna czasowo
    > blokowac limit transakcji internetowych (no i umieszczenie zdjecia
    > uwazam rowniez za czynnik zwiekszajacy bezpieczenstwo, mimo, ze nie
    > promuja tego jak Citi)

    Niekorzystam ze zdjec, tak samo jak i z jakichs blokad. Zdjecie nie daje
    imo zadnego bezpieczenstwa. Jesli karte strace to tak czy inaczej bede o
    tym wiedzial (no chyba ze wyladuje w kostnicy ale wtedy to i tak
    wszystko jedno), wiec zastrzege ja niezwlocznie. Mnie interesuje
    bezpieczenstwo i obsluga banku przy fraudach online. Jak na razie
    testuje to w Multi. W innych na szczescie poki co nie mialem okazji.

    > Dla mnie akurat KK citi jest najprzydatniejsza - robie nia bezplatnie
    > 90% przelewow, ktore zwykle wykonuje, a do tego sa kredytowane. Do
    > tego darmowa dodatkowa dla potomka.

    Nie korzsytam z kart dodatkowych. Karta Citi nie ma dla mnie nic
    szczegolnego czego nie maja inne karty. Za to chwale sobie karte ING. Co
    prawda fatalny podglad online i obsluga taka jak wszedzie ale bardzo
    niski limit do wyrobienia zwalniajacy z oplaty rocznej (tylko 6k PLN),
    fajne ubezpieczenia przy utracie karty (darmowe), bardzo korzystna TOiP
    (min, wydanie duplikatu karty za free i wiele rzeczy za 0 zl), niezle
    przewalutowania przy platnosciach online. Dodatkowo dostalem za darmo 50
    zl w promocji :) Do tego bank czasem organizuje jakies promocje vide
    ostatnio oprocentowanie 8 % przez cale wakacje, jesli ktos korzysta to
    jak znalazl. Do tego normalne % tez jest na akceptowalnym poziomie (o
    ile mozna o takim mowic w przypadku KK).

    > Sprawdze jeszcze w praniu, jak sprawuje sie KK Polbanku - narazie
    > wydawanie opornie idzie - najpierw musialem zrobic dogrywke z
    > doniesieniem zarobkow, a obecnie czekam na powtorne wystawienie, bo
    > nie przyjalem KK z pomylka w nazwisku - pracownica sie pomylila
    > wprowadzajac dane.

    Ja testowalem juz : Multibank, mBank, Citi, Raiffeisen, ING, Millenium.
    Prawde mowiac to faworyta brak, bo kazda ma swoje wady i zalety (no
    niektore maja tylko wady) ale o tym napisze wiecej jak juz zdecyduje sie
    co zostanie u mnie na zawsze :)

    --
    Mithos