    From: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK i ubezpieczenie podróżne
    Date: Mon, 14 Mar 2005 22:40:44 +0100

    Miałem kartę Raiffeisena z takim ubezpieczenim. Wydaje się atrakcyjne,
    ale...
    warunkiem z jego skorzystania jest zapłacenie za hotel albo bilety karta
    kredytowa.
    Czasami to jest bez problemu,a czasami może być z tym problem.
    Np. gdy bilety wykupuje ktos inny albo pierwszy hotel płacisz przy wyjeździe
    po kilku dniach (a do tego czasu jesteś nieubezpieczony). ponadto zglaszajc
    prosbę o pomoc prawdopodobnie musisz udowodnic, ze zapłaciłes za hotel lub
    bilet, a takiego dowodu mozesz nie miec przy sobie.
    Gdy pytałem na infolinii to mówili aby tym nie martwic się, ale co to
    oznacza. Ubezpieczenie jest po to aby miec pewnośc w sytuacji "trudnej".
    Podejrzewam, że oni tego (faktu zakupu biletów lub hotelu) nie sprawdzją,
    ale czynia takie naciski więc to wpisali w warunki.
    Czy ktos ma z tym doświadczenie ?

    Ponadto - cena. Bezpłatne ubezpieczenie kosztuje ok. 60 zł - jest to różnica
    ceny za kartę z ubezpieczeniem a karta bez ubezpieczenia. Gdy Raiffeisen
    wprowadzil kary bez ubezpiecznia to natychmiast wymieniłem na taka. Karta z
    ubezpieczneim jest opłacalna gdy często podrózujesz. Gdy mało podrózujesz to
    taniej jest wykupic ubezpieczenie.