  • Data: 2007-09-22 02:57:26
    Temat: Re: KK Polbanku w przeniesieniu...
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Wrz, 20:19, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wrote:
    > W odpowiedzi na post z Thu, 20 Sep 2007 13:59:10 -0700, od krzysztofsf :

    > mogłem wyzerować kartę, ale coś mi się nie zgadzało z wyliczeniami i
    > chciałem to zestawienie transakcji i do tej pory go nie mam;
    >
    > napisali mi na piśmie, dyrektor się podpisał po tym:
    > "w chwili obecnej nie mamy mozliwości wygenerowania zestawienia
    > transakcji..." albo jakoś tak.
    >
    > No przecież krew sie gotuje. Polbank nie mając takiej mozliwości NIE JEST
    > PRZYGOTOWANY do świadczenia usług bankowych na terenie PL.

    Faktycznie, ciekawe.
    Bede raportowal, co sie bedzie u mnie dzialo, z tym, ze przez
    najblizsze pol roku ich karta bedzie mi potrzebna tylko do jednej czy
    2-ch transakcji, ktore rozbije potem na raty5%.
    Potem zapewne bedzie to moja druga karta, jak wygasnie mi KK z BPH.
    Mam nadzieje, ze przez ten czas polepszy sie system inforamtyczny