    From: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK ING - skandal :)
    Date: Wed, 17 Oct 2007 20:56:21 +0200

    news:ff5l6l$hp1$1@news.onet.pl...

    > No tego nie powiedzialem :) Zostawie sobie prawie darmowa Citi jako zapas
    > oraz cos jeszcze jako karte dodatkowa (obecnie Millenium). Aczkolwiek mam
    > jeszcze KK mBank oraz ING i szkoda je zamykac na amen. Lepiej gdzies
    > przeniesc :)

    No to wiesz jaki banki ci pozostał, nie? :-)

    > Zobacze zreszta czy uda mi sie podniesc limit na Millenium. Podobno da sie
    > to zrobic na podstawie wyciagu z innej karty z wiekszym limitem (bez
    > koniecznosci przenoszenia itp.). Przynajmniej tak twierdzi infolinia.

    Kiedyś próbowałem podobnej operacji w Mille (podłączenie limitu innej karty
    pod już istniejącą). Finalnie mi się to nie udało, więc napisz jak u ciebie
    będzie.

    > A mnie to kosztowalo kilkanascie PLN.

    Pytanie czy to wina ING czy Multi. Niby bardziej stawiałbym mimo wszystko na
    ING, ale co za niesamowity przypadek! Coś się musiało nieźle wykopyrtnąć.

    marekz