    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK ING - skandal :)
    Date: Wed, 17 Oct 2007 19:59:26 +0200

    MarekZ napisał(a):
    > Z jakiego banku wysyłałeś? Bo nie wydaje mi się, aby to było wina ING. NIGDY
    > nie wysyłałem przelewu wcześniej niż ostatniego dnia gp i nigdy przelew nie
    > przyszedł za późno.

    Z Multibanku. W podobny sposob wyslylam z tego banku do wszystkich
    innych i zawsze jest o czasie.

    > Data zaksięgowania nie ma znaczenia... Ma znaczenie "data realizacji".

    Otoz, pani na infolini uwaza inaczej. Nie ma znaczenia kiedy przelew
    przychodzi poniewaz oni zawsze je ksieguja dopiero ok godziny 12 i to ma
    znaczenie rozstrzygajace.

    > Hmmmm, na pewno naliczyli?

    Tak. Pojawilo sie w systemie online (no takie rzeczy to sie pojawiaja od
    razu, ale zakupy to czasem dopiero po tygodniu), dzwonilem na infolinie
    aby sie upewnic, bo przeciez wyslalem przelew. Ok. godziny 10 dnia
    dzisiejszego dowiedzialem sie ze nic nie ma, bo nawet jak przyszlo
    wczoraj (a musialo, przeciez wiem ile czasu "chodza przelewy") to
    zostanie zaksiegowane dopiero ok. godziny 12.

    > E tam. trzeba tylko pamiętać, że bank nie uczestniczy w III sesji Elixiru
    > (co samo w sobie jest zresztą skandaliczne :).

    Przelew wyszedl pierwsza sesja 15.10. No to nawet jakby nie doszedl tego
    samego dnia, to 16.10 powinien byc na 100 %.

    > Histeryzujesz. :-)

    Gorszy od tego ING jest chyba tylko Raiffeisen (wiem ze jestes ich fanem
    :) . A pozniej to juz jedynie chyba brak podgladu jest gorszy.

    --
    Mithos