  • Data: 2002-08-23 12:40:53
    Temat: Re: KK EC/MC ING BSK
    Od: "Janek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7ebe.0000068d.3d661e25@newsgate.onet.pl...
    > IMO jest to faktycznie najgorzej ubezpieczona karta (pomijajac w ogole nie
    > ubezpieczone). Moze chcieli sie jakos wyroznic? ;)
    > Co nie znaczy ze nie ma innych zalet - zalezy od indywidualnych
    preferencji

    Nie chce być "głupia świnia", ale wg mnie ona nie jest wcale ubezpieczona.
    Dlaczego? Bo zgłoszenie należy zrobić w 24 od transakcji, a skoro transakcje
    widzę raz na miesiąc na rachunku ????
    Przecież nie będę co dziennie dzwonił do Polcardu.
    Nie odpowiadają za wiele warunków "lewych" transakcji.

    "Beznadziejna" karta VG mbanku jest lepiej odporna na cudze transakcje,
    lepiej ubezpieczona, ale nie kredytowa