    From: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jezeli kredyt do nie w mBanku !!!
    Date: Thu, 24 Jun 2004 11:10:34 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@b9b.ice.ae.wroc.pl

    > Ja akurat mam już za sobą staranie o KK w Mbanku. Najpierw mi powiedzieli,
    > że 5000 to za duży limit (tak sobie wydumałem), potem zszedłem do 2000 i
    > też za dużo. Jak ustaliłem z ciekawości limit na 1000 to mi odpisali, że
    > też za dużo. To co, przyznają mi KK z limitem 200 złotych? :))))
    >
    > Średnie miesięczne wpływy na rachunek to ponad 2500 złotych
    >
    > Dziękuję, postoję. A co ciekawe kredyt odnawialny przyznali mi bez żadnego
    > problemu na poziomie 2000 zł.

    To przez ten kredyt odnawialny. Jak z niego zrezygnujesz, to zapewne
    bedziesz mial zdolnosc na KK.
    Tak to juz idiotycznie jest w tych bankach, ze nie wiedziec czemu, uznają,
    ze jak masz np. 2000 zl kredytu odnawialnego, to uznają, że Twoje miesieczne
    obciazenia, ktore normalnie wynosza X, tym razem wynosza X + 2000. Moim
    zdaniem to debilizm, ale tak jest. Jak staralem sie kiedys (3 lata temu) w
    BPH o hipoteczny i przyznalem sie do jednej KK o limicie chyba wlasnie
    2kPLN, to Pan konsultant oswiadczyl mi, ze to nie mozliwe, bo przeciez nie
    zarabiam 2kPLN netto, wiec jak moge wydawac za pomoca KK 2kPLN miesiecznie.
    I nic nie pomogly tlumaczenia, ze posiadanie jakiegos tam limitu na karcie,
    czy w kredycie odnawialnym, a jego pelne comiesieczne wykorzystanie to dwie
    rozne sprawy. A nie daj Bóg już przyznać się np. do spłaty kredytu
    studenckiego. To też przerabiałem, spłacałem chyba po jakieś 200 zł
    miesięcznie, mialem jeszcze do spłaty niecałe 3kPLN, a uwzgledniajac ten
    kredyt wogole nie mialem zdolnosci kredytowej, a bez jego uwzglednienia
    (tzn. jak sie do niego nie przyznalem) moglem wziac kredyt cos ponad 80 000
    zl.

    Podsumowując, chcesz miec KK, to idz do innego banku, zaprzecz, ze masz
    jakies kredyty odnawialne i zapewne bez problemu dostaniesz.

    Pozdr.
    MM