eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakosc obslugi › Re: Jakosc obslugi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.rmf.pl!news.one
    t.pl!news.bsi.net.pl!rzeszow.tpsa.pl
    NNTP-Posting-Host: 217.153.105.171
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 24 May 2002 09:39:53 +0200
    Message-ID: <2...@i...rzeszow.tpsa.pl>
    Sender: news14 <n...@i...rzeszow.tpsa.pl>
    From: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>
    References: <acknfa$1g80$1@news2.ipartners.pl> <acknr1$291$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Jakosc obslugi
    Lines: 21
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:184027
    [ ukryj nagłówki ]

    > > czego k... wiecej chcesz" nie przemawia do mnie, a m. in. mBank wydaje
    sie
    > > dryfowac w tym kierunku. Dlatego tez pytanie: ktory bank w kwestii
    jakosci
    > > obslugi wedlug Was wybija sie ponad inne lub po prostu jest OK?
    >
    > No ciekaw jestem, czy takowy znajdziesz.... ;))))
    > BZWBK nie, Fortis e-pakiet tez ne, jak widac z postow pr4oblemy z Inteligo
    > tez sa, Pekao SA - i PKO BP empirycznie sprawdzane - do d....,
    > Jak cos znajdziesz to daj znac ;)
    >
    Bank Pocztowy ma bardzo fajna infolinie.
    Mozna czesto uslyszec "Nie wiem, ale spytam sie w ksiegowosci i za 10 minut
    oddzwonie"
    Pokazcie mi drugi taki bank...
    Niestety - przez telefon OK, aleobsluga na pocztach to akurat kiepsko
    wychodzi..

    Michal.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1