  • Data: 2020-03-02 09:35:54
    Temat: Re: Jaki podatek od zysku z różnicy kursów walut?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 2 marca 2020 08:20:41 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
> [...]
    koszty policz, inflacja?) podatku.

    > A Belka to się przejmował kosztami? A jednak podatek wprowadził.

    To prawda, ryczałt od przychodu.
    Tyle że z lokatą koszty praktycznje nie istnieją - a z walutami sprawa jest o wiele
    bardziej skomplikowana.
    I dlatego podobno dla fizoli podatku od zysku z wymiany walut nie ma.
    Ale oczywiście jak zaczniesz z tym na dużą skalę, to podpadnie w końcu pod DG, tak
    jak możesz wynajmować jedno mieszkanie jako fizol i mieć "księgowość" na kartce, ale
    jak będzie pięć (czy też odpowiednio wysoki przychód) to US każe założyć DG.