  • Data: 2007-12-02 01:24:52
    Temat: Re: Jaki bank z powiadomieniami i nie tylko?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 1 Dec 2007 19:12:01 +0000 (UTC), Cezary H napisał(a):

    > Nie wiem czy o to chodzi, ale Inteligo (PKO BP) ma powiadomienia e-mail (raz w
    > miesiącu na e-mail przychodzą wszystkie przychodzące i wychodzące sumy).

    Chyba jasno napisałem: chodzi o powiadomienie mailowe NATYCHMIAST po
    operacji. Miesięczne czy choćby codzienne "wyciągi" emailowe niewiele mi
    dadzą, jeśli ktoś np. zacznie korzystać z mojej karty.

    > I co BPH ma to cudo ? Wiem, że BPH jest cholernie drogie, więc sie nim za
    > bardzo nie interesowałem.

    To czy jest drogie zależy od tego jak się używa konta :>

    > A nie wystarczy dobrze zabezpieczyć komputer w domu (firewall,
    > anty-vir-anty-robak) ? Przecież tu są wszedzie połączenia szyfrowane (SSL)

    Nie wystarczy.

    > To rzeczywiście jest minus. Wiem, że programy do obsługi aukcji internetowych
    > jakoś sobie radzą z tym problemem.

    Trudno uznać to za akceptowalne rozwiązanie :)

    > Ale coś takiego jak "wpisz sume 3+9" albo "przepisz kod z obrazka" to
    > zabezpiecza tylko przed robotami (działającymi metodą brute force), a tu
    > przecież kilka nieudanych prób oznacza zablokowanie konta.

    Nie zrozumiałeś :) "Kalkulator" ma zaszyty klucz i dokładny zegar - na
    podstawie tych danych i podanej wartości generuje odpowiedź, a bank wylicza
    to po swojej stronie.
    A zablokowanie konta i tak można zafundować każdemu przy dowolnym systemie
    bankowości internetowej.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944