    From: "kjvirtual" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak żyć zgodnie z prawem?
    Date: 19 Jan 2007 05:58:36 +0100

    > Wyjeżdżam na dłuższy okres zagranicę.
    > Zgodnie z prawem powinienem się więc wymeldować z obecnego stałego
    > miejsca zamieszkania. Jednocześnie nie chciałbym jednak rezygnować z
    > konta bankowego.
    >
    > Da się tak? Pytałem w bankach, ale tam prawa nie znają.
    > Na jakie przepisy mogę się powoływać, żeby postąpić zgodnie z prawem i
    > jednocześnie nie musieć likwidować wszystkich kont bankowych?
    >
    > --
    > jimmij

    Zostaje jakas zaufana osoba lub rodzina w kraju?

    Jesli tak, to powiadom bank, zeby nie wysylali zadnych wyciagow i reklam, a do
    konta bedziesz zagladal przez internet. A poza tym, moze zglos adres zagraniczny
    jako korespondencyjny?

    Swoj adres zagraniczny mozesz podac do US.

    Jeszcze zostaje kwestia WKU/OFE/ZUS/KRUS.

    WKU powiadom, ze wyjezdzasz za granice i skresla cie z ewidencji.

    OFE - musisz podac jakis adres....

    ZUS - moze zbankrutuje?

    KRUS - to to wogole stalinizm jeszcze...

    W UM wymelduj sie i zglos sie po dowodzik bez adresu.

    A potem lej na wszystkich :)