  • Data: 2006-11-12 21:43:55
    Temat: Re: Jak zrealizować kredyt mieszkaniowy w 100%
    Od: "Marek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Dnia 2006-11-12 20:18, Marek stwierdził, że:
    >
    > Z czystej ciekawości po co to ubezpieczenie? Bank wymaga?

    Nie wymaga, ale ma już je w ofercie bez dodatkowych kosztów.
    Więc dlaczego nie skorzystać?
    No cóż. Jestem już po 50-ce a kredyt ma być na 20 lat, więc muszę
    pomyśleć o dziecku...
    A ubezpieczenie polega na tym, że gdyby się coś stało z jednym z
    kredytobiorców to bank odbiera sobie połowę pieniądze z
    ubezpieczenia i drugi współkredytobiorca spłaca jedynie pozostałą
    część kredytu.
    A i córka w lepszym nastroju wspomni ojca :)
    pzdr