  • Data: 2006-11-13 18:51:44
    Temat: Re: Jak zrealizować kredyt mieszkaniowy w 100%
    Od: "Grysik" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marek napisał(a):
    > Witam.
    > Z uwagi na ograniczony zasób własnych oszczędności chciałem
    > skorzystać z kredytu mieszkaniowego na 100% inwestycji. Sprzedający
    > żąda jednak przy podpisywaniu umowy przedwstępnej zadatku w
    > wysokości 10% wartości. Pozostałą sumę tj. 90% bank przelałby na
    > konto sprzedającego po podpisaniu umowy ostatecznej.
    > Sumę zadatku jestem w stanie zapłacić, jednak wolałbym ją
    > odzyskać i przeznaczyć na urządzenie mieszkania.
    > Skoro bank deklaruje skredytowanie inwestycji w 100% (przy
    > ubezpieczeniu brakującego wkładu własnego) to w jaki sposób mogę
> [...]

    Ja po prostu wzięłem kredyt na 110 % wartości mieszkania. ~8 %
    wpłaciłem przy umowie przedwstępnej, 100% kredytu poszło na
    spłatę dla sprzedającego a potem jeszcze 10% od tego na moje konto.
    W efekcie wyszło, tak, że dostałem jeszcze jakieś drobne na
    wyposażenie.
    Kredyt brałem w Lukasie. Przy wpłacie 10% do dopłacenia pozostaje 1%

    Pozdrawiam
    Grys