  • Data: 2007-10-03 12:40:33
    Temat: Re: Jak zmusic Lukasbank...
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moj problem polega na tym, ze chcialbym zamknac ta "opcje" (aby
    > uniknac kilkusetzlotowej oplaty za coroczne wznowienie) lecz nie moge
    > poniewaz mieszkam i pracuje na terenie Wielkiej Brytanii...
    > Po rozmowie z Bankiem i podaniu mi mozliwosci jakie mam,
    > stwierdzielem, ze nie jestem w stanie tego dokonac z terenu UK.
    > Przelot do Polski w najblizszym czasie rowniez nie wchodzi w
    > rachube... Nie chce wydawac na bilet 600 zlotych zeby zaoszczedzic
    > 300. Wiec jedyna opcja jest zmuszenie banku do wykonania tego ruchu...
    > Co polecacie? Czy widzicie jakies szanse? Co musialbym w Waszym
> [...]

    Wypowiedzenie takie jak wskazane w umowie / regulaminie, a jeśli brak
    wskazań (zgodnych z prawem) to w takiej formie w jakiej było zawarte,
    czyli jeśli zawrcie w formie pisemnej to wypowiedzenie umowy kredytu też w
    formie pisemnej, ale podpis koniecznie musi być taki jak w umowie. Jeśli
    nie w umowie, to odpowiedż znajdziesz w Kodeksie Cywilnym bądż w ustawie o
    kredycie konsumenckim
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=329 o ile ten
    kredyt podpada pod nią.