  • Data: 2004-05-27 14:50:44
    Temat: Re: Jak to naprawde jest z tym BIK'iem?
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. Przypuszczam (czy leci z nami jakiś prawnik?) że BIK ma lepsze
    > umocownanie, niż MIG-BR

    nie wiem co masz na mysli piszac "lepsze umocowanie", ale ze sprawozdania
    zarzadu zwiazku bankow polskich mozna wyczytac, ze:

    system miedzybankowej informacji gospodarczej (MIG) "bankowy rejestr" zostal
    wdrozony na poczatku 1992 r., a w kwietniu 1999 r. GIODO na wniosek ZBP
    wydal decyzje o rejestracji systemu MIG-BR. ZBP stał sie administratorem
    danych systemu MIG-BR w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych.

    > 3. Wiele osób myli MIG-BR z BIK-iem, jak mielismy w poście mojego
    > przedpiścy.

    system MIG sklada sie z 3 modulow. uczestnikiem MIG-DZ "dokuenty zastrzezone"
    jest tez BIK jako odbiorca. z MIG-DZ korzystaja takze operatorzy gsm.

    pozdr.
    marcin