  • Data: 2007-08-29 11:07:24
    Temat: Re: Jak to jest z tymi PINami????
    Od: AP <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    blad pisze:

    > wszystko się zgadza, ostatnio w osiedlowym sklepiku mój Maestro nie
    > chciał PINu (po raz pierwszy od paru lat), bo takie mieli ustawienia
    >
    > PIN jest wygodniejszy dla banku - reklamacji wtedy nie uznaje
    > podpis jest bezpieczniejszy dla użytkownika - może udowodnić że nie jego
    > *** blad ***

    A co jeśli płatność kartą nie jest zatwierdzana PINem, a podpisem, o
    który sprzedawca zapomni poprosić?
    Ostatnio miałem taką sytuację, kwota była mała, zwróciłem kasjerce (dość
    starsza pani...) uwagę, że zapomniała mnie poprosić o podpis. Co by
    było, gdybym ja też zapomniał? Sklep miałby jakieś problemy?

    Pozdrawiam,
    AP