  • Data: 2008-04-04 16:09:31
    Temat: Re: Jak to jest z bezpieczeństwem ?
    Od: "Mariusz" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@...pl> napisał w wiadomości
    news:ft56ek$lkl$1@news.onet.pl...

    > Nie musi ci ukrasc wystarczy ze zapamieta numer karty i kod CVV oraz date
    > waznosci. Oczywiscie pomysl z zamazanie kodu jest ok.

    No to tak samo jest z debetowkami kilku bankow. Dziwne ze przy dobrych
    zabezpieczeniach kont bankowych, karty do tych kont nie sa zabezpieczone w
    ogole. Chyba to nie bylby wielki problem, by w przypadku proby sciagniecia
    kasy z konta przy transakcji online, nalezalo takowa potwierdzic dodatkowo
    smsem. Np. system przysyla mi esa z informacja o probie realizacji
    transakcji, ja odpowiadajac na niego dokonuje weryfikacji.

    Mariusz