eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak rozwiazać umowę z BZWBK bez płacenia za prowadzenie konta ? › Re: Jak rozwiazać umowę z BZWBK bez płacenia za prowadzenie konta ?
    From: "Marek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak rozwiazać umowę z BZWBK bez płacenia za prowadzenie konta ?
    Date: Thu, 28 Jul 2005 13:56:11 +0200

    > Jak o
    > przeszłe to nic. Bank musiał zawiadomić o zmianie tabeli prowizji.

    Jesteś pewien ?
    Gdy pytałem dlaczego nie powiadomili o ostatniej znacznej podwyże opłat
    za prowadzenie to powiedzieli że żadnej jednorazowej znacznej podwyżki
    nie było.
    Były systematyczne podwyżki o których nigdy mnie nie informowali.

    > Brak
    > reakcji oznacza akceptację zmian.

    Nigdy nie informowali.
    Może to ma związek z tym że nie zyczyłem sobie przysyłania wyciagów na
    koniec miesiąca aby nie ponosic kosztów korespondencji ?

    >Z resztą podziwiam, że przez kilka lat nie
    > interesowałeś się co się dzieje na koncie.

    A co sie miało dziać ?
    W poczatkowym okresie brałem wyciągi z bankomatu i stan konta był mi
    znany.
    Miałem kilka kont w innych bankach na których przeprowadzałem operacje .
    Konto w WBK miałem tylko na wypadek awaryjnego wypłacenia niewielkiej
    gotówki.
    Ponieważ nigdy awaryjnie nie potrzebowałem to z konta nie pobierałem.
    Jedyna korzyść z konta to taka, że wpłacałem czasem na konto aby zaraz
    dokonac przelewu (płaciło się tak mniejszą opłatę)

    Co do interesowania się to mam inne przykre doswiadczenia z WBK.
    Kiedys załozyłem calej rodzinie konta w biurze maklerskim ( były równiez
    darmowe).
    Ktoregoś dnia miałem jakieś przeczucie że należy sprawdzić stan rachunku
    w biurze maklerskim POK WBK a może już WBKBZ.
    Dostałem piekny wydruk walorów opisanych skrótami.
    Okazało się że były tam prawa poboru Apatora na który trzeba było złożyc
    zapis ( akurat to był ostatni dzień).
    Skoro miałem na koncie prawa poboru to myslałem , że te prawa mam.
    Zanim doczytałem o co chodzi ( w POK nie mieli prospektu emisyjnego) to
    było po sprawie.
    Straciłem prawie dwadzieścia tysięcy zł w jeden dzień dlatego że makler
    nie popatrzył na wydruk.
    Usłyszałem potem tylko słowo : przepraszam , i nic poza tym.
    Przy dzisiejszym kursie Apatora stratę należałoby przemnożyć przez 2-3
    razy.
    I co zatem przychodzi gdy człowiek próbuje się czegos dowiedzieć?
    --
    Marek