eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak rezygnowałem z KK w BPH › Re: Jak rezygnowałem z KK w BPH
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.germany.com!feed.xsnews.nl!feeder.xsnews.nl!feeder1.cambrium
    .nl!feed.tweaknews.nl!news.netcologne.de!nhp.netcologne.de!newsreader3.netcolog
    ne.de!newsreader2.netcologne.de!not-for-mail
    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...syneticon.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak rezygnowałem z KK w BPH
    Date: Thu, 08 Jun 2006 09:06:48 +0200
    Lines: 42
    Distribution: world
    Message-ID: <e68ia9$43f$1@newsreader2.netcologne.de>
    References: <e67g5t$t8a$1@inews.gazeta.pl> <e67jin$c79$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-81-173-189-101.netcologne.de
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsreader2.netcologne.de 1149750410 4207 81.173.189.101 (8 Jun 2006
    07:06:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...de
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Jun 2006 07:06:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.2 (X11/20060422)
    In-Reply-To: <e67jin$c79$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:387816
    [ ukryj nagłówki ]

    J.P. wrote:
    > Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):
    >
    >> Ani razu nie poproszono mnie o _żaden_ dokument tożsamości.
    >> Karta została na dobrą sprawę zamknięta tylko dlatego, że ją miałem.
    >> Do tego powiedziano mi że rachunek karty będzie jeszcze otwarty 3 miesiące
    >> i będą przychodziły zerowe wyciągi.
    >> Jak znam życie i BPH - dowalą mi pewnie opłatę za brak wykonanych
    >> transakcji.
    >> Tak czy siak - zamierzam napisać skargę do dyrektora oddziału na totalny
    >> brak profesjonalizmu obsługi i pogwałcenie chyba więszkości zasad i praw
    >> dotyczących obsługi bankowej klienta.
    >> No ale... tak może być tylko w BPH :(
    >>
    > Ale to chyba u nich normalne. Ja poszedłem zamknąć kasę mieszkaniową w
    > oddziale w Kielcach. Odstałem się co swoje w kolejce, siadam przy pani i
    > mówię że chcę zamknąć rachnek kasy mieszkaniowej i przelać pieniądza. Wydruk
    > dwóch papierków - jedno dyspozycja zamknięcia i drugie coś jeszcze.
    > Wypełniam, (jedyne co mogłoby sprawić kłopoty osobie z zewnątrz to nr umowy o
    > kasę mieszkaniową). Podaje nr konta na które mają być przelane pieniądze,
    > podpisuje i finish.
    >
    > Także ani razu nie poproszono mnie o dokument :/ akurat tego samego dnia
    > przeczytałem jak to babce ogołocili konto w BPH - wcale się tym nie zdziwiłem

    Mieszkam w Niemczech; zona miala kiedys konto w pewnym ichnim banku
    (Stadtsparkasse Köln).

    Przeprowadzilismy sie, tak wiec poszlismy do oddzialu tego banku, aby
    zmienic adres korespondencji, a przy okazji zamowilismy sobie "bankowosc
    internetowa" + karte kodow do tej bankowowsci.

    Wszystko zrobilismy pokazujac jedynie karte do konta, ktora oczywiscie
    moglismy znalezc. Nikt nie prosil nas o potwierdzenie tozsamosci.

    Gdy babce zwrocilismy uwage, ze przeciez dokonalismy istotnych zmian w
    koncie, na chwile sie zmieszala, i odpowiedziala "no tak, ale przeciez
    my porownujemy podpis"...


    --
    Tomasz Chmielewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1