eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak otrzymać (albo nie) kk - czyli przedziwna polityka banków [długie] › Re: Jak otrzymać (albo nie) kk - czyli przedziwna polityka banków [długie]
  • Data: 2007-06-27 14:02:27
    Temat: Re: Jak otrzymać (albo nie) kk - czyli przedziwna polityka banków [długie]
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> napisał w
    wiadomości news:f5tpjb$nv7$1@inews.gazeta.pl...

    > Fajnie, że jest HSBC.
    > Aż spytam dzisiaj przy okazji jakie mają konta i z jakimi bankomatami
    > współpracują, bo skoro po 5 latach współpracy Citi wypiął się na mnie w
    > sprawie karty (już w ogóle pomijając fakt że kiedyś kk w Citi miałam, ale
    > zlikwidowałam), to nad czym się zastanawiać jeśli HSBC będzie miał lepszą
    > ofertę.

    Nie mają w PL kont dla osób indywidualnych. Ogólnie peany troszkę nie na
    miejscu, bo karta HSBC/Beneficial to obecnie jedna z badziewniejszych (no
    chyba że piszesz o innej karcie, a nie o tej Beneficial/Ikea), a w "polskim
    HSBC" nie da się praktycznie nic załatwić związanego z innymi oddziałami
    HSBC na świecie (nawet potwierdzenie dokumentów "za zgodność" jest dla nich
    problemem nie do przejścia).

    A czemu nie została podjęta próba w jakimś bardziej luzackim banku (Mille,
    Rajfi) tylko sama głęboka konserwa (Citi, BZWBK i ING, przy czym w ING duzo
    zmian na lepsze w ostatnim czasie)?

    marekz