  • Data: 2002-08-30 20:53:49
    Temat: Re: Jak mBank stracil na swojej ostatniej decyzji
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No więc właśnie. Róznice, poza marketingowym zagraniem są znikome.

    Jeżeli dobrze rozumiem chodzi o różnicę pomiędzy kartą mB a
    przedpłaconą? Jeżeli tak, to różnica nie jest czysto marketingowa. O ile
    prepaida nikt raczej nie będzie "podskubywał" (mnie akurat na 15 zł, nie
    chodzi o sumę, ale o zasadę) to kartę podwieszoną do pełnoprawnego konta
    - a i owszem. Ostatnimi czasy banki "skubnęły" mnie na takich zmianach
    (włączenie ubezpieczenia, wprowadzenie opłaty od wypłat z bankomatu,
    wprowadzenie opłaty od wpłat i wypłat gotówki w oddziale, opłata za
    wysyłkę wyciągów, zmiana opłaty za prowadzenie, etc.) na kilka stówek
    rocznie - to juz nie marketing a zwykła hucpa - trudno bowiem co chwila
    sprawdzać w sieci lub zadawać pytanie w oddziale, "czy nie uległy
    zmianie opłaty i prowizje?"

    Pzdr: Dogbert