  • Data: 2002-08-30 12:01:04
    Temat: Re: Jak mBank stracil na swojej ostatniej decyzji
    Od: j...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wystarczy, że zapiszesz datę, godzinę i nazwisko rozmówcy z banku.

    Dokładnie.!
    Rok temu to samo usłaszałem z mLini na temat wznowienia kart dla pełnomocnika.
    Jakież było moje zdziwienia gdy z rachunku potrącono 15,- pln.
    Chcać zgłosić reklamację miałem właśnie podać kiedy, o której godzinie mLinia
    powiedziała tak jak powiedziała. Odpuściłem no bo kto przy zdrowych zmysłach
    notuje takie rzeczy.

    Teraz, nauczony doświadczeniem, zadzwoniłem - zrezygnowałem z karty do eMaxa.

    Ech, co za czsy ...

    J.