  • Data: 2002-09-03 13:10:04
    Temat: Re: Jak działa konto do przedpłaconej ING?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:0855.00000039.3d748052@newsgate.onet.pl...

    > Wszędzie, w Polsce też.

    W Polsce:
    - bankomaty ING - darmo
    - inne bankomaty - 5,00 zl

    Za granica - bankomaty - 3,0% bez minimum

    Bezgotowkowe w kraju i za granica - bez prowizji.
    Uwaga: przy transakcjach zagranicznych na koncie karty jest blokowana kwota
    o 4% wieksza, na pokrycie ewentualnych roznic kursowych. Po rozliczeniu
    zwracana.

    Przelewow brak - to nie ROR.
    Mozna oproznic w kasie ING placac 5,00zl prowizji, ale to przy likwidacji
    rachunku/karty.
    Mozna wyplacic w kasie innego banku placac 5,00zl prowizji.

    > Jeżeli chcesz wiedziec więcej, to przejrzyj archiwum grupy lub odwiedź
    stronę
    > ING lub zadzwoń na infolinię ING.

    Na stronie ING nie ma konkretnych informacji o karcie Podroznika. Tylko w
    tabeli prowizji (*.pdf) jest wymieniona.
    Wyglada na to, ze zastapi krajowa przedplacona (szkoda ladnego
    kwiatka...;-) - wydanie 9,00zl dla krajowej i miedzynarodowej (krajowa
    staniala!).
    Miedzynarodowa mozna miec "z nadrukiem imienia i nazwiska" za 15zl (2
    tygodnie czekania)

    IMHO niezly produkt za umiarkowana cene.

    --
    Pozdrowienia
    ---