    From: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak INTELIGO zrobiło ze mnie dłużnika !
    Date: Sun, 16 Jan 2005 22:33:57 +0000 (UTC)

    Andrzej - wp <a...@w...pl> napisał(a):

    > W poniedziałek wysyłam polecony. Mam wyciąg na papierze firmowym z
    > wyszczególnieniem zwrotu gotówki i likwidacji konta w BP.
    > Niestety wypowiedzenie było drogą elektroniczną,czyli przez www i nie mam
    > nic....ale skoro kase oddali i zamkneli konto...znaczy że doszło i wszystko
    > było prawidłowo.
    >
    > Jedyny dowód to ten wyciąg ale za to niezbity, bo jest tam napisane że
    zwrot
    > i likwidacja konta.
    > Jak dobrze że zbierałem te papierki.

    Tylko im oryginału nie wysyłaj, bo stracisz ostatni dowód :^)

    IMHO możesz się spokojnie przejść do oddziału PKO BP i złożyc pisemną
    rekalmację. Jesli będą udawać greka, że Inteligo to nie oni i nic do tego
    nie mają to bym zapytał skąd "to coś" ma Twoje dane osobowe i kto i jakim
    prawem im je przekazał?

    Na pewno warto jednak wykazać się jakąś aktywnością, bo słusznie czy nie,
    ale jak przekażą sprawę do zewnętrznej windykacji, to w najbardziej
    pesymistycznym wariancie, będą Cię potem jacyś dziwni ludzie niepokoić.

    Miłego dnia
    Tomek